A BC Web Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (Cg.: 01-09-171412, szkh.: 1112 Budapest, Nevegy utca 3a., adószáma: 14598571-2-43) Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) szolgáltatásait a jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF) foglalt feltételekkel lehet igénybe venni (a szolgáltatást igénybe vevő a továbbiakban: Megrendelő).
1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
Szolgáltató az ÁSZF-et egyoldalúan módosíthatja, mely módosítás a honlapon (www.takacsmirtill.hu) történő publikálással válik hatályossá.
Megrendelő azzal, hogy megrendeli Szolgáltató valamely szolgáltatását, elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, ráutaló magatartással jön létre. A szerződés nem kerül iktatásra.
Amennyiben valamely szolgáltatás tekintetében Szolgáltató és az azt igénybe vevő megrendelő egyedi szerződést köt, azon jogviszonyra az egyedi szerződés feltételrendszere az irányadó.
A honlapon történő megrendelésre vonatkoznak a 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről rendelkezései.
Felek jogviszonyára a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendelkezései irányadóak.
2. MEGRENDELÉS, FIZETÉS, SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A megrendelés a www.takacsmirtill.hu honlapon az űrlap kitöltésével és elküldésével, vagy az info@takacsmirtill.hu e-mail címen lehetséges az alábbiak szerint:
A honlapon feltüntetett árak a megrendelés időpontjában érvényes bruttó árak.
A megrendeléshez regisztráció nem szükséges, azonban Megrendelő (miután az igénybe venni kívánt szolgáltatást a kosárba helyezte) az alábbi adatait adja meg Szolgáltató részére az erre rendszeresített űrlapon: név, e-mail cím, számlázási cím és opcionálisan telefonszám. Amennyiben Megrendelő e-mailen rendeli meg a szolgáltatást, ugyanezen adatokat e-mailen küldi meg Szolgáltató számára.
Megrendelő felel a megadott adatok helyességéért. Az adatok hibájáért, vagy az abból fakadó következményekért (pl. helytelen e-mail címre küldött számla, hibás adatokra kiállított számla) a Szolgáltató semmilyen formában nem felel.
Megrendelő a honlapon, a webshop menüpont alatt tudja kiválasztani a megrendelni kívánt szolgáltatást. Megrendelő a szolgáltatást a „kosárba teszem” feliratra klikkelve tudja a kosárba helyezni, majd a „tovább a pénztárhoz” feliratra klikkelve jut el arra az oldalra, ahol a fent körülírt adatait meg kell adnia, illetve kiválaszthatja a számára megfelelő fizetési módot.
Az adatbeviteli hibákat Megrendelő az előző oldalra való visszalépéssel tudja javítani.
Fizetési módok: bankkártyával vagy banki átutalással
Amennyiben Megrendelő e-mailen rendeli meg a szolgáltatást, fizetés csak banki átutalással lehetséges.
A bankkártya adataihoz a Szolgáltató nem fér hozzá, nem tárolja azokat.
Banki utalás esetén a megrendelést követően Megrendelő egy visszaigazoló e-mailben kapja meg a fizetés adatait.
A fizetési mód kiválasztása után Megrendelő elfogadja az ÁSZF és az Adtavédelmi Tájékoztató tartalmát, ezek után tudja a megrendelést folytatni, illetve befejezni a „megrendelés” feliratra klikkelve. Amennyiben Megrendelő e-mailen rendeli meg a szolgáltatást, az e-mail elküldésével fogadja el az ÁSZF és az Adtavédelmi Tájékoztató tartalmát.
A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a megrendelést elektronikus úton elfogadja, és az a Felhasználó által megadott e-mail-címre megérkezik.
Szolgáltató részéről nem áll fenn szerződéskötési kötelezettség.
Szolgáltató a szolgáltatás díjáról online számlát bocsát ki a Megrendelőnek, amit elektronikusan küld meg a Megrendelő által megadott e-mail-címére. Megrendelő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató számlát postai úton nem küld.
3. MEGRENDELÉS TELJESÍTÉSE
A szerződés létrejöttét követő legkésőbb 72 órán belül Szolgáltató e-mailen vagy telefonon felveszi a kapcsolatot Megrendelővel, és konkrét időpontot, illetve helyszínt egyeztetnek a szolgáltatás teljesítésére. Az időpont munkanapra, 10-18 közötti időszakra eshet. Amennyiben Megrendelő hétvégén kívánja a szolgáltatást igénybe venni, Felek megállapodnak a hétvégi felár mértékéről, melyet Megrendelő a szolgáltatás igénybevétele előtt, átutalással fizet meg Szolgáltató részére.
Miután Felek a konkrét időpontban megállapodtak, az időpont a szerződés részévé válik, így Megrendelőt a továbbiakban a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29 § (1) l) pontja értelmében nem illeti meg az elállási / felmondási jog.
Amennyiben Megrendelő az általa lefoglalt időpontban a szolgáltatás helyszínén nem jelenik meg, és a szoltáltatást az időpont előtt 48 órával nem mondja le, tudomásul veszi, hogy Szolgáltató a szolgáltatás díjának 50%-át jogosult megtartani bánatpénz címén; a fennmaradó 50 %-ot pedig kamatok nélkül legkésőbb 8 munkanapon belül visszautalja a Megrendelő által megadott bankszámlaszámra.
Időpontot módsítani legfeljebb kettő alkalommal lehetséges. Amennyiben Megrendelőnek a második módosítás után sem megfelelő az időpont, úgy kell tekinteni, mint aki az egyeztetett időpontban nem jelent meg, és a szolgáltatás díjának 50 %-át bánatpénz címén fentiek szerint, elveszti.
Vis maior esemény időtartama alatt a szerződés hatálya szünetel, abban a mértékben, amennyiben a szerződés teljesítése a vis maior esemény miatt nem lehetséges.
Szolgáltató a szerződés teljesítésébe jogosult alvállalkozót bevonni.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben az info@takacsmirtill.hu e-mail címen kifejezetten nem tiltakozik ellene, Szolgáltató a szolgálatásnyújtás során készített felvételeket szabadon felhasználhatja, ideértve a közösségi oldalalakon történő közzétételt is.
4. SZERZŐI JOG
A honlap, a honlapon található tartalmak, hírlevelek szerzője a BC Web Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság. A honlapon található tartalmakról másolat készítése, azok sokszorosítása, nyilvánosan bemutatása, részben vagy egészben való közzététele jogsértő tevékenység. A tartalmat felhasználó jogsértő 300.000,-Ft kártérítés megfizetésére köteles.
5. PANASZKEZELÉS
Megrendelő bármely panaszát írásban, az info@takacsmirtill.hu e-mail címen jelezheti Szolgáltató számára.
Amennyiben a panaszt a Szolgáltató nem tudja kezelni, a fogyasztónak minősülő Megrendelő a fogyasztóvédelmi hatósági jogkört gyakorló, területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, amennyiben a Szolgáltató tevékenysége során fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértést észlelt. A Megrendelő a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat.
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
Megrendelő jogosult békéltető testülethez is fordulni. Az eljárásra a Megrendelő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alapján az alábbi online vitarendezési platform is igénybe vehető:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
Megrendelő az igényét bíróság előtt is érvényesítheti.
6. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződésre a magyar jog rendelkezései az irányadók, esetleges jogviták esetére Felek a magyar bíróságok joghatóságát kötik ki.
Budapest, 2024. március 12.
